قوانین ومقررات

از اینکه  سایت مارا را برای خرید انتخاب نموده اید ، به خود می بالیم .

*یادآورمیشویم که کلیه ی گوشیهای این فروشگاه  دارای گارانتی 18 ماهه رسمی میباشد*

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “ واریان شاپ ” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد .

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “واریان شاپ” از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “واریان شاپ” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “واریان شاپ” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “واریان شاپ” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی “واریان شاپ” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی میبباشد.

فروش و تحویل سفارش :

در صورتي كه واریان شاپ به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.


شرایط برگشت کالا:

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “09020209081 “ به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط فروشگاه ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد. 

ـآدرس کالای مرجوعی: تهران -پونک -بلوارعدل-بلوارمخبری -پلاک 43- نکته:قبل از ارسال مرجوعی حتما با این شماره هماهنگی به عمل آید:09020209081

-عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “28423405-021 ”  به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

روش های پرداخت

روش های پرداخت psstar

شرایط پرداخت در محل:

  1. پرداخت در محل تحویل فقط برای استان تهران شهر تهران امکان پذیر بوده و بقیه شهرها و استان ها باید از طریق پرداخت آنلاین اقدام به خرید بکنند.
  2. دریافت کالا و مراحل دریافت وجه فقط به فقط جلوی درب واحد انجام میگیرد نه درب ساختمان یا در خیابان
  3. از آنجا که تمامی ماموران تحویل دستگاه‏‏‌های کارت‌خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
  4. پرداخت در محل فقط برای سفارشات زیر ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان میباشد. و در صورت بالاتر بودن مبلغ سفارش طبق قوانین پرداخت باید  انلاین انجام شود یا با هماهنگی به دفتر مرکزی مراجعه شود.

 

پرداخت اینترنتی

کاربران واریان می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

نحوه پرداخت اینترنتی

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به

  • شماره کارت:  شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک
  • رمز دوم کارت یا رمز پویا: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را وارد کنید.
  • CVV2: کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
  • تاریخ انقضاء: تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

 

شرایط بازگشت وجه

بازگشت وجه

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

  • مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر ۱۸ سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
  • در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد.
  • مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از ، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
  • در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود،  مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

 

شرایط و قوانین خرید  های پیش فروش

بزرگترین فروشگاه اینترنتی کنسول های بازی در ایران (variansystem.ir) جهت پایین آوردن قیمت کنسول های بازی برای رفاه حال مشتریان گرامی اقدام به پیش فروش برخی از محصولات کرده است.


خرید این کنسول ها به منظور تایید این قوانین بوده و ثبت سفارش از طرف کاربر به معنی امضای الکترونیکی قبول این قوانین می باشد.


قوانین خرید پیش فروش

  1. فروشگاه متعهد بوده کالا را در مدت زمان درج شده در توضیحات محصول به دست خریدار برساند.
  2. در صورت لغو خرید محصول پیش فروش از طرف خریدار پنج درصد (۵%) از کل مبلغ پرداخت شده، توسط فروشگاه برای جبران خسارت از خریدار کسر میگردد و باقی مبلغ حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می شود. توجه لغو سفارش فقط با درخواست کتبی خریدار امکان پذیر می باشد.
  3. فروشگاه متعهد بوده که کنسول پیش فروش در زمان خرید توسط کاربر و زمان تحویل به ایشان بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان زیر قیمت بازار باشد و در زمان تحویل چنانچه قیمت به علت نوسانات بازار افزایش چشمگیری داشته باشد خریدار موظف به پرداخت مبلغ ما به التفاوت قیمت می باشد.

نکته : در اصل فروشگاه مبلغ ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان را زیر قیمت بازار در زمان تحویل را متعهد می باشد.

 

  1. در صورت بالا رفتن قیمت کالا در بازار چنانچه مشتری قادر به واریز مبلغ تفاوت نباشد می تواند سفارش را لغو کند.
  2. اگر فروشگاه در زمان متعهد شده برای تحویل کالا  به عمد تاخیر کند، خریدار می تواند سفارش خود را با دستگاه دیگری که در فروشگاه موجود می باشد با همان شرایط مالی پیش فروش آزادانه تعویض کند و در غیر این صورت فروشگاه تعهد دارد خسارت مشتری را طبق سود بانکی ۱۸ درصد حساب کند.



 


شرایط گارانتی

گارانتی محصولات در psstar

دستگاه با مشخصات و شماره سریال درج شده در فاکتور خرید شما مشتری گرامی دارای 7 روز ضمانت تعویض می باشد.

 شرایط تعویض دستگاه

در صورت نبودن جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق قوانین فروشگاه دستگاه با مدلی مشابه و هم تراز بدون الزام به رنگ، طرح خاص و سری ساخت، تعویض خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی، شناسه سفارش یا فاکتور و همچنین همراه داشتن کارتن دستگاه الزامی می باشد.

برای بررسی مشکل دستگاه توسط متخصصان فروشگاه، ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری زمان لازم است و اقدامات لازم با هماهنگی مشتری انجام می پذیرد.

 

هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری میباشد.

 

در صورت تعویض دستگاه ،دستگاه جدید فقط شامل 7 روز گارانتی تست می باشد.

 

روش‌های ارسال کالا در واریان 

روش های ارسال کالا در psstar

ارسال کالا در  شهر تهران:


  • تحویل کالا در تهران فقط درب واحد بوده و از تحویل کالا در اماکن عمومی معذوریم.
  • سفارشات تهران در همان روز برای مشتری ارسال می شود مگر سفارش در ساعت پایانی کار فروشگاه ثبت شود.
  • در این صورت سفارش فردای ان روز اول وقت ارسال می شود.
  • سفارشات بالای ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان باید از طریق درگاه سایت و به صورت اینترنتی پرداخت شود.
  • چنانچه ارزش سفارش شما از ۲.۰۰۰.۰۰۰ کمتر بود و شما خواستار پرداخت وجه در محل هستید، لطفا وجه نقد یا کارت اعتباری خود را هنگام تحویل به همراه داشته باشید.
  • در سایر شهرستان های اطراف تهران، هزینه ارسال دریافت میشود.

ارسال کالا به سایر استان ها:

مشتریان عزیز می‌توانند در سراسر ایران، کالاهای مورد نظر خود را دریافت کنند. کالا با توجه به مقصد نهایی و روش‌هایی که در ادامه به آن‌ ها اشاره می‌شود برای مشتریان گرامی ارسال می شود.

 

استفاده از روش‌های ارسال پستی:

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ های دریافت تجهیزات خریداری شده، از طریق پست پیشتاز است که در صورت نبود تعطیلات، حداکثر تا سه روز کاری مرسوله‌ را به دست مشتریان می‌رساند.

 

استفاده از روش ارسال سریع:

روش ارسال سریع و مطمئن، توسط تیپاکس صورت می‌پذیرد. معمولا مرسوله بعد از یک روز کاری به دست مشتری می‌رسد. استفاده از این روش با انتخاب مشتری خواهد بود.

 

استفاده از سرویس باربری:

اگر به دلیل حجم و وزن بالای کالا امکان ارسال پستی به مقصد مورد نظر وجود نداشته باشد یا مشتری درخواست ارسال کالا از طریق باربری‌ های اتوبوسی را داشته باشد، کالای خریداری شده با بسته‌ بندی ایمن، ارسال خواهد شد. در این روش مدت زمان دریافت کالا به مقصد مورد نظر، وابسته به زمان حرکت اتوبوس‌ها و طول مسیر است.

 

استفاده از حمل‌ونقل هوایی:

در صورتی که هیچ‌کدام از روش‌های قبلی مورد نظر مشتریان نباشد یا کوتاه بودن مدت زمان دریافت تجهیزات اهمیت داشته باشد، کالای خریداری شده از طریق هوایی ارسال خواهد شد. نکته قابل توجه این است که مشتریان در این روش برای دریافت کالا باید در فرودگاه مقصد حاضر شوند و کالا را تحویل بگیرند. نرخ هزینه حمل هوایی نسبت به وزن کالای خریداری شده محاسبه می شود.

 


در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارسال کالا، با شماره  02128423405 تماس بگیرید.


 

در تمامی روش های ارسال هزینه ارسال با مشتری می باشد.

 

در زمان ارسال بیجک باربری، پست و … برای مشتری ارسال شده و بیجک یا بارنامه به معنی تحویل کالا به مشتری می باشد.

 

خرید از وب سایت variansystem.ir به معنی قبول شرایط و قوانین ارسال برای مشتریان گرامی می باشد